A HMD Global hároméves globális partnerséget kötött az FC Barcelonával, amelyet egy kreatív videóval jelentettek be a közösségi médiában. A videóban egy Barcelona-rajongó borbélynál vágatja le a HMD és az FC Barcelona logóit a tarkójára, ezzel szimbolizálva a két márka közötti új együttműködés kezdetét. A videóban feltűnik az HMD új 5G okostelefonja, az HMD Skyline, amely mostantól egy új, Blue Topaz színben is elérhető lesz.

A videóban szereplő katalán borbély, Saul Peregrina, aki hírességekkel való együttműködéseiről ismert, egyedi dizájnt készített a rajongó tarkójára. Ez a gesztus jól tükrözi az HMD és az FC Barcelona közötti szoros kapcsolatot. Az új HMD Skyline okostelefon kifejezetten tartalomkészítőknek készült, 108 MP-es főkamerával és 50 MP-es előlapi kamerával, amelyek a legmagasabb szintű képminőséget biztosítják.

Az eredetileg Neon Pink és Twisted Black színekben megjelent Skyline most Blue Topaz árnyalatban is kapható lesz, amely biztosan felkelti a rajongók figyelmét. A telefon szeptember végén kerül forgalomba, kb. 280 000 forintos áron, a 12 GB RAM-mal és 256 GB tárhellyel rendelkező változatban. A Skyline emellett egy új, „Detox Mode” funkcióval is rendelkezik, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy ideiglenesen kikapcsolják az értesítéseket és a közösségi média hozzáférést, ezzel segítve őket a koncentrációban.

A HMD és az FC Barcelona közötti partnerség nemcsak a futballcsapatra terjed ki, hanem a klub többi csapatára is, beleértve a kosárlabda-, futsal-, kézilabda- és görkorcsolya csapatokat is. A Human Mobile Devices márka jelentős láthatóságot kap majd az FC Barcelona digitális platformjain és stadionjaiban, ezzel elérve a klub több milliós rajongótáborát.