A HUAWEI megerősítette pozícióját az okosórák és fitnesz karkötők piacán 2024 első felében, jelentős növekedést mutatva mind az eladásokban, mind a piaci részesedésben. A legfrissebb IDC jelentés szerint a HUAWEI az első helyen áll a világon a viselhető eszközök kiszállítása terén, több mint 55,1%-os növekedést elérve az előző év azonos időszakához képest.
Az adatok alapján 2024 második negyedévében a HUAWEI 8,9 millió viselhető eszközt szállított le, amely 20,3%-os piaci részesedést jelent, szemben a tavalyi év 14,2%-ával és 6,3 millió egységgel. Az ilyen mértékű növekedés mögött többek között az áll, hogy a HUAWEI okosórái és karkötői ár-érték arányban kiemelkednek, hosszú üzemidővel rendelkeznek, és számos hasznos funkcióval vannak felszerelve. Ezek a tulajdonságok megerősítették a márka pozícióját, amely két negyedéven keresztül is megtartotta vezető szerepét.
A második helyen a Xiaomi áll 5,9 millió eladott egységgel, míg az Apple 5,7 millióval a harmadik helyen zárta a második negyedévet. Az eladási eredmények és a piaci részesedés alapján a HUAWEI stabil pozíciója továbbra is azt mutatja, hogy a vásárlók megbíznak a vállalat viselhető eszközeiben.
Új HUAWEI Watch GT és további termékek bemutatása szeptemberben
A HUAWEI nem áll meg itt: szeptember 19-én Barcelonában új termékeket mutatnak be, köztük a HUAWEI Watch GT sorozatot, amely az új TruSense technológiával érkezik. Ez a rendszer a várakozások szerint fejlettebb egészség- és fitneszfigyelést kínál, pontosabb és részletesebb adatokat biztosítva a felhasználók számára. Az eseményen bemutatják a HUAWEI Watch D utódját is, és ezen a napon két új táblagép is debütál.