Wang Teng, a Xiaomi Kína marketingrészlegének alelnöke és a Redmi márka vezérigazgatója, szeptember 14-én a Weibon számolt be a Lamborghini pályaeseményen való részvételéről. A Sanghajban tartott esemény során első alkalommal jelent meg a Redmi logója egy Lamborghini versenyautón, ami újabb mérföldkő a márka számára.
Wang Teng elmondása szerint a mai nap során lehetősége volt közelről megtapasztalni a versenykultúrát a Lamborghini pályanapján. “Nagyon király volt! Ez az első alkalom, hogy a Redmi logó megjelenik egy Lamborghini versenyautón” – mondta Wang.
Korábban Wang Teng már utalt arra, hogy a Redmi és a Lamborghini közös termékeinek újabb modellje 2024 negyedik negyedévében jelenik meg. A Redmi már két korábbi egyedi kiadású telefont is bemutatott Lamborghini együttműködésben, köztük a Redmi K70 Pro Champion Edition modellt, amely tavaly decemberben került piacra, 4 599 jüan (kb. 234 000 Ft) áron.
Érdekes csavar a történetben, hogy bár a Redmi a Xiaomi almárkája, amely nemrég lépett be az autós piacra a Xiaomi SU7-tel, és csak néhány hete jelentette be annak versenyverzióját, a Xiaomi SU7 Ultra-t, mégis a Lamborghini mellett döntött a márka népszerűsítése érdekében. Ez a lépés feltehetően a prémium autópiacon szerzett hírnév és a versenysportok iránti elkötelezettség kihangsúlyozása érdekében történt.
Idén júniusban a Redmi hivatalosan is együttműködésre lépett a Lamborghini Automobiles-szal, és bejelentette, hogy a Lamborghini Squadra Corse versenyrészlegének szponzor partnere lesz. Ez azt jelenti, hogy a jövőben további Lamborghini versenyautók láthatók majd a pályán a Redmi logóval, ami izgalmas kilátás mindkét márka rajongói számára.