A Samsung nemrégiben mutatta be a Galaxy Buds 3 Pro fülhallgatóit, ám a kezdeti szállításokat minőségi problémák árnyékolták be. A vásárlók a Redditen számoltak be arról, hogy a fülhallgatók alapértelmezett fülpárnáinak cseréjekor azok könnyen elszakadtak. A probléma a fülpárnák anyagával volt, amely nem bírta a cseréléshez szükséges húzást.
A fülpárnák hasonló módon voltak kialakítva, mint az Apple AirPods Pro esetében, ahol a szilikon rész egy kis műanyag csészéhez kapcsolódik, ami a fülhallgatóhoz rögzül. A cseréhez a felhasználóknak a szilikon részt kellett meghúzniuk, hogy leválasszák azt, de a nem megfelelő anyaghasználat miatt a szilikon elszakadt.
A Samsung emiatt leállította a Galaxy Buds 3 Pro előrendeléseit és szállításait, amíg meg nem oldották a problémát. Most azonban úgy tűnik, hogy a vállalat sikeresen orvosolta a hibát, mivel a vásárlók már elkezdték megkapni a fülhallgatókat. Azoknak, akiknek a rendelését késleltették a minőségi problémák miatt, hamarosan érkezhet a szállítási értesítés.