A Sonos hivatalosan elismerte, hogy az utóbbi időben kiadott audio alkalmazásuk frissítése problémákat okozott a felhasználók számára, különösen a május 7-i frissítés. Patrick Spence vezérigazgató bocsánatot kért és ígéretet tett, hogy minden ügyfél és partner számára javítják az alkalmazást, prioritásként kezelve ezt a feladatot.

A vállalat mondása szerint, az alkalmazást azért fejlesztették, hogy jobb élményt nyújtson, és támogassa a jövőbeli innovációkat, valamint idővel egyre jobbá váljon. Azonban a megjelenés óta több problémát is találtak, amelyek megoldása késleltette a hiányzó funkciók és szolgáltatások integrálását.

A frissítési ütemterv

Május 7. óta a Sonos kétheti rendszerességgel adott ki szoftverfrissítéseket a felhasználói élmény javítása érdekében. Ezek a frissítések továbbra is folytatódnak a következő hónapokban:

Július és augusztus

  • Új termékek hozzáadásának stabilitásának javítása
  • Music Library, böngészés, keresés és lejátszás konfigurációk bevezetése

Augusztus és szeptember

  • Hangerő növelésére/csökkentésére adott válaszidő javítása
  • Felhasználói visszajelzések alapján felhasználói felület fejlesztése
  • Rendszerstabilitás és hibakezelési mód javítása

Szeptember és október

  • Lejátszási listák szerkesztési módjának visszaállítása
  • Beállítások funkcióinak javítása