A Sonos hivatalosan elismerte, hogy az utóbbi időben kiadott audio alkalmazásuk frissítése problémákat okozott a felhasználók számára, különösen a május 7-i frissítés. Patrick Spence vezérigazgató bocsánatot kért és ígéretet tett, hogy minden ügyfél és partner számára javítják az alkalmazást, prioritásként kezelve ezt a feladatot.
A vállalat mondása szerint, az alkalmazást azért fejlesztették, hogy jobb élményt nyújtson, és támogassa a jövőbeli innovációkat, valamint idővel egyre jobbá váljon. Azonban a megjelenés óta több problémát is találtak, amelyek megoldása késleltette a hiányzó funkciók és szolgáltatások integrálását.
A frissítési ütemterv
Május 7. óta a Sonos kétheti rendszerességgel adott ki szoftverfrissítéseket a felhasználói élmény javítása érdekében. Ezek a frissítések továbbra is folytatódnak a következő hónapokban:
Július és augusztus
- Új termékek hozzáadásának stabilitásának javítása
- Music Library, böngészés, keresés és lejátszás konfigurációk bevezetése
Augusztus és szeptember
- Hangerő növelésére/csökkentésére adott válaszidő javítása
- Felhasználói visszajelzések alapján felhasználói felület fejlesztése
- Rendszerstabilitás és hibakezelési mód javítása
Szeptember és október
- Lejátszási listák szerkesztési módjának visszaállítása
- Beállítások funkcióinak javítása