A Sonos, a piac egyik legelismertebb soundbar és hangszóró gyártója, úgy tűnik, 2024-ben egy teljesen új szegmensbe lép be. Az információt a vezérigazgató, Patrick Spence szolgáltatta, és alábbiakban elméleteket találhatunk a termékről.

Azt hallottuk, hogy „2024 egy többéves termékciklust fog elindítani”. A Sonos jelenleg nem teljesít kiválóan, nem azért, mert nincsenek kiváló termékei, hanem mert a kereslet nem ugyanolyan szinten van, mint néhány évvel ezelőtt. A piacon „kihívások” vannak, ahogy azt a klasszikus terminológia fogalmazza. A cég 2023-as harmadik negyedéves bevételei 5,5%-kal csökkentek az előző év azonos időszakához képest.

Másrészről ígéretet kaptunk arra, hogy 2024-ben a Sonos betakaríthatja kutatás-fejlesztési beruházásainak gyümölcsét, és belép egy új, több milliárd dolláros piacra. A vezérigazgató azt várja, hogy az új termék 2024-ben 100 millió dollárt fog generálni, különösen a második félévben. A Bloomberghez eljutott egy email a vállalattól, amelyből kiderül, hogy a Sonosnak van egy dedikált fejhallgató csapata.

A probléma az, hogy az e-mail említette a hamarosan bejelentendő állásleépítéseket és egy stratégiai változást is. Lehet, hogy látni fogjuk a Mayht cég akvizíciójának gyümölcseit is, egy startupot, amely forradalmasította a kis komponensek által létrehozott erős hangzást a fejhallgatókban. A Sonos egy évvel ezelőtt jelentette be, hogy négy új termékszegmensben lép be. Az egyik a Sonos Pro, egy előfizetési szolgáltatás vállalkozásoknak, mint például éttermeknek vagy bároknak, ahol zenei szolgáltatást nyújtanak.

Most over-ear (fülön tartott) fejhallgatókat és zajszűrős fülhallgatókat várok tőlük, talán egy gaming területen létrejövő partnerséggel?