A vivo hivatalosan is belépett a magyar piacra, amelyet ünnepélyes eseményen jelentettek be Budapesten, a River Diva rendezvényhajón. A jelenlévők között a márka európai vezetői, köztük Changjun Li, a vivo európai vezérigazgatója, és más rangos vendégek is részt vettek, hogy bemutassák a vállalat terveit és stratégiáját a magyar felhasználók számára.
Az esemény központjában a középkategóriás, de kiemelkedő teljesítményű vivo V40 modell állt. A modell fő erősségei közé tartozik a Zeiss közreműködésével fejlesztett kamerarendszer, amely kiemelkedő fotózási élményt kínál. Az „Aura Light” Ringlight technológia a gyenge fényviszonyok mellett is lehetővé teszi a minőségi képek és szelfik készítését. Elliot Shih, a Zeiss termékmenedzsere részletezte, hogy a közös fejlesztések célja a prémium szintű mobilfotózás élményének széles körű elérhetővé tétele.
A vivo elkötelezettségét a minőség és a vásárlói elégedettség iránt Horányi András, a magyar értékesítési igazgató, is hangsúlyozta. Kiemelte, hogy a vállalat Ausztriában rendkívül alacsony, mindössze 0,7%-os meghibásodási rátával rendelkezik, és 48 órán belül megoldja a legtöbb javítási igényt. Továbbá a fenntarthatóság jegyében a vivo már kivette a töltőfejet a csomagolásból, hogy csökkentse az ökológiai lábnyomot.
A bemutatott modellek között szerepeltek még a V40SE és a Y28 is, amelyek mind elérhetők a Yettel, MediaMarkt, Firstphone, BestByte és Alza üzletekben. A V40SE gyors töltési funkcióval és felhasználóbarát dizájnnal bír, míg az Y széria a mindennapi felhasználóknak kínál megbízható teljesítményt és egyszerű használhatóságot. Az árkategória széles, 64 900 Ft-tól indul, így a vivo a különböző vásárlói igényeket is lefedi.
A cég stratégiája világos: prémium élményt kíván nyújtani középkategóriás eszközeivel is, és ezzel új mércét állít a magyar mobilpiacon. A sajtótájékoztató után a vendégek kézbe vehették a készülékeket, próbára tehették a kamerákat, és megismerkedhettek a dizájn finomságaival, hogy teljes képet kapjanak a vivo filozófiájáról és innovációiról.