Jövőre búcsúzhatunk a Vodafone nevének megszokott látványától a magyar piacon, jelentette be Jászai Gellért, a 4iG Nyrt. elnöke. A változásnak hála, a piac második legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója új név alatt folytatja majd tevékenységét. A márkaváltást már régóta tervezik, és a cégvezetés úgy döntött, hogy a Vodafone Magyarország 51 százalékos tulajdonrészét birtokló Antenna Hungária Zrt., a 4iG Nyrt. leányvállalata mellett teszi le voksát.
Az új márkanév a „One” lesz. Ezt a változást nem csupán a hazai piacon, de nemzetközi szinten is meg fogják valósítani, hiszen a cég célja egy egységes márkanév használata világszerte. A névváltás ötletét a montenegrói és az albán telekommunikációs piacokon már korábban bevezetett One márka adta.
A névváltás pontos időpontját egyelőre nem hozták nyilvánosságra, azonban Jászai Gellért biztosította a közönséget, hogy a folyamat jövő évben befejeződik. A vezetőségnek azonban nem csupán a névváltás a célja. Az új névvel a vállalat szeretne új értékajánlatot kínálni fogyasztóinak és plusz értéket teremteni számukra.