A Xiaomi az ősz közeledtével újabb csúcskategóriás telefonokkal készül meglepni a felhasználókat. A Xiaomi 12T és 12T Pro közvetlen utódjaként már most nagy várakozás övezi a Xiaomi 13T és 13T Pro modelleket. A telefonokról már több információ felbukkant a világhálón, és most egy hivatalosnak mondható bejelentési dátum is napvilágot látott. Az online szivárgásokat természetesen mindig fenntartásokkal kell kezelnünk, de a jelek szerint szeptember 1-jén érkezhet a vadonatúj sorozat.
A mai napon debütál Kínában a Redmi K60 Ultra, egy kiváló jellemzőkkel rendelkező csúcskategóriás telefon. A pletykák szerint globális szinten a Xiaomi 13T Pro néven fog debütálni, ami azt jelenti, hogy Kína bemutatója után körülbelül egy hónappal később, a 13T sorozat megérkezik Európába is.
A Pro modell egy 6,67 hüvelykes OLED kijelzőt kap 1.5K felbontással és 144Hz-es frissítési aránnyal. Ez azt jelenti, hogy a készülék kiválóan alkalmas lesz a játékosok számára, főleg ha figyelembe vesszük a MediaTek Dimensity 9200+ lapkát, a 5000 mAh kapacitású akkumulátort és a 120W-os vezetékes töltési képességet.
A Xiaomi 13T Pro nemrégiben megkapta az FCC tanúsítványt, és a Geekbench teszten is szerepelt, ahol a single-core teszten 1289, a multi-core teszten pedig 3921 pontot ért el.
A Xiaomi 13T-ről, a sorozat alapmodelljéről annyit tudunk, hogy 8 GB RAM-mal és 256 GB tárhellyel lesz elérhető, míg a Pro változat 12 GB RAM-mal és 512 GB tárhellyel rendelkezik majd. Az új modellek Android 13 rendszert futtatnak majd, a felhasználói felületként pedig a MIUI 14-et használják. A töltési képességekben is lesz némi különbség, a 13T 67W-os vezetékes töltést támogat majd.
Az árak tekintetében a Xiaomi 13T Pro induló ára várhatóan 799 euró lesz (kb. 300 000 Ft), míg az alap 13T modell 599 euróba (kb. 225 000 Ft) kerül majd. Természetesen ezek csak spekulációk, végül is az érkező hivatalos bejelentés dönti majd el, hogy valóban szeptember 1-jén leplezik-e le az új őszi csúcskategóriás készülékeket.
Az is elképzelhető, hogy a Xiaomi már e hónap közepén elkezd egyfajta teaserkampányt, ha az információk igaznak bizonyulnak.