A Levi Strauss & Co. sajtóközleményben jelentette be, hogy partnerséget kötött a Lalaland.ai-jal, egy olyan digitális divatstúdióval, amely mesterséges intelligenciával generált modelleket hoz létre. A cég tervei szerint idén megkezdi a mesterséges intelligenciával generált modellek tesztelését ruháinak bemutatására.
A vállalat szerint az AI-vel generált modelleket az emberi modellek “kiegészítésére” fogják használni. Dr. Amy Gershkoff Bolles, a Levi Strauss & Co. globális digitális és feltörekvő technológiai stratégiájának vezetője szerint a technológia növelni fogja a modellek sokszínűségét, de “valószínűleg soha nem fogják teljes mértékben helyettesíteni az emberi modelleket számunkra”.
A cég reményei szerint az AI-vel generált képek lehetővé teszik a vásárlók számára, hogy “termékeinket olyan modelleken lássák, akik magukhoz hasonlóak, így személyesebbé és befogadóbbá téve a vásárlási élményt.” A technológia folyamatos fejlődése és elterjedése miatt azonban elképzelhető, hogy a jövőben az emberi modellek szerepe csökkenhet.