Néhány nappal az Apple Vision Pro headset piacra dobása után a felhasználók már lényegesen magasabb áron kínálják azt a külföldi piacokon. A Business Insider által látott hirdetések szerint néhányan több mint kétszeres áron listázták az eszközt az Egyesült Államokon kívül. Az Egyesült Államokban február 2-án került a boltokba az eszköz, de az Apple még nem jelölte ki a többi piacra való bevezetés dátumát.
Az újraértékesítők az Egyesült Államokon kívüli piacokon jelentősen felárazva kínálják az Apple Vision Pro headseteket. A Business Insider által megtekintett egyik Gumtree hirdetésben az eszköz 7 500 fontért, azaz 9 400 dollárért szerepelt, míg a Facebook Marketplace-en 5 000 fontos árat listáztak. Ez több mint a kétszerese az eszköz hivatalos 3 500 dolláros árának. Az Apple még nem tette közzé a hivatalos bevezetési dátumot az Egyesült Királyságban és más külföldi piacokon.
Ázsiában is felfújt áron listázzák az eszközt. Egy headsetet 800 000 jenért, azaz 5 400 dollárért adtak el a japán Mercari piactéren, míg a Bloomberg jelentése szerint egy kínai Taobao hirdetésben 36 000 jüanért, azaz 5 000 dollárért kínáltak egy Vision Prót. Egy szingapúri újraértékesítő pedig 8 500 szingapúri dollárért, azaz 6 300 dollárért listázta az eszközt.
Az Apple elemzője, Ming-Chi Kuo szerint az Apple még nem indította el az eszközt az Egyesült Államokon kívül, mert korlátozott első hullámú értékesítéseket hajt végre, és felméri, hogyan alakul az értékesítési folyamat az Egyesült Államokban. A vállalatnak időre van szüksége az algoritmusok más országok szabályozásainak megfelelő módosítására is, mondta Kuo egy múlt havi Medium blogbejegyzésben.
Az Apple-nek akadályokba ütközhet Kínában, mivel riválisa, a Huawei birtokolja a “Vision Pro” védjegyet, amit 2019-ben jegyeztek be Kínában. A Huawei a Vision márkanév alatt okosszemüvegeket és televíziókat értékesít, így az Apple-nek tárgyalnia kellhet a jogok megszerzéséhez, vagy megváltoztathatja az eszköz nevét az országban.
Az Egyesült Államokban február 2-án debütált a vegyes valóságú eszköz, és az Apple már mintegy 200 000 headsetet értékesített a január közepén megnyitott előrendelések óta. Amikor az eszköz költségeiről kérdezték Tim Cookot egy eredményhíváson, az Apple vezérigazgatója azt mondta, hogy az eszköz technológiájába 5 000 szabadalom van beépítve. “Ha az árat nézzük, hihetetlen mennyiségű technológia van bepakolva a termékbe,” mondta.