Az eMAG nemrég fejezte be a 2021-ben indított, 252,3 milliárd forintos befektetési tervét, amely célja a délkelet-európai jelenlét bővítése volt. Ez a stratégia jelentős növekedést eredményezett a megrendelések számában és a szolgáltatások bővítésében Magyarországon, Romániában, Bulgáriában és Görögországban.

Gazdasági eredmények és bővülés

2023-ban az eMAG Magyarország 471,8 milliárd forint árbevételt ért el, ami 11%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Az eMAG csoport, amely magába foglalja a Fashion Days Magyarországot és a román és bolgár tevékenységeket, összesen 617,6 milliárd forintos árbevételt könyvelt el, 8,3%-os növekedéssel. Tudor Manea, az eMAG vezérigazgatója, kiemelte az elmúlt három év befektetéseinek fontosságát, amelyek lehetővé tették, hogy a vállalat szinte minden igényt kielégítsen.

Új szolgáltatások és jövőbeli tervek

Az eMAG több új szolgáltatást is bevezetett a régióban, mint például a Genius, Szuper Ár, Easy Buyback és az easybox hálózat. A Genius szolgáltatás jelentős megtakarításokat hozott a vásárlóknak ingyenes szállítással és exkluzív ajánlatokkal. A Szuper Ár címke Magyarországon is elérhetővé vált, segítve a vásárlókat a kedvező árú termékek megtalálásában.

Az eMAG idei befektetései is folytatódnak, 71,2 milliárd forintos költségvetéssel, amely a csoport vállalatainak regionális bővítésére, rugalmas fizetési szolgáltatások diverzifikálására, mesterséges intelligenciába és technológiába való befektetésekre, valamint a logisztikai infrastruktúra fejlesztésére összpontosít.