Az OPPO, melyet a zöld logója miatt Kínában a “Zöld Gyár”-ként ismernek, új, letisztultabb megjelenésre váltott: megszabadult a zöld logótól és mostantól szürke logót alkalmaz fekete hátteren. Ez a váltás a márka modern, sofisztikáltabb imázsának kialakításához kapcsolódik. A változás az OPPO Find N2 Flip összecsukható telefonjának tervezője szerint szükségessé vált, különösen az elmúlt időszak európai problémái után.
![Az OPPO letisztult monokróm logójával frissíti márkaképét 1 OPPO LOGO](https://www.mobilissimo.hu/wp-content/uploads/2023/08/OPPO-Logo-history-696x712.png)
Az OPPO a Nokia ellen elvesztett szabadalmi perek miatt nemrégiben kénytelen volt leállítani a termékeinek értékesítését Németországban és Franciaországban. A márkaváltás azonban nem csupán a logó színét érinti. Az OPPO a jövőben a termékein sötétebb logókat fog alkalmazni, és ez a változás már látható a vállalat közösségi média oldalain. A jövőben a logó teljesen monokróm lesz.
![Az OPPO letisztult monokróm logójával frissíti márkaképét 2 OPPO új Logó](https://www.mobilissimo.hu/wp-content/uploads/2023/08/wp-1691033535526-696x392.jpg)
Egyes esetekben a logó betűi fehérek lesznek fekete háttér előtt. A kutatások szerint a minimalista logó a fiatalabb közönséget jobban vonzza, mint a zöld. Az OPPO az elmúlt években jelentős összegeket fordított sportpartnerségekre, mint például a Roland Garros, a Wimbledon, a Bajnokok Ligája, a FC Barcelona és az e-sportok területén a League of Legends.