A BYD folytatja európai terjeszkedését az Atto 2 bemutatásával, amely a kínai piacon Yuan Up néven ismert. A kompakt elektromos SUV a márka kilencedik modellje a régióban, és esélyes arra, hogy komoly részesedést szerezzen a B-szegmensben. Modern technológia, praktikus méret és versenyképes ár jellemzi.
Az Atto 2 a BYD saját fejlesztésű Blade akkumulátorát használja, amely 45,12 kWh kapacitással rendelkezik. A WLTP ciklus szerint a kombinált hatótáv 312 km, városi használatban pedig akár 463 km is elérhető. A gyorstöltés terén azonban nem kiemelkedő: a 65 kW-os DC töltéssel 37 perc alatt tölthető 10%-ról 80%-ra, míg otthoni, 11 kW-os AC töltéssel a teljes töltési idő 5,5 óra.
A hajtásról egy első tengelyre szerelt 130 kW-os (174 LE) villanymotor gondoskodik, 290 Nm nyomatékkal. Az SUV 7,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. Méretei ideálisak városi környezetben: 4 310 mm hosszú, 1 830 mm széles és 1 675 mm magas, tengelytávja 2 620 mm.
Az Atto 2 ára Európában 31 990 euróról (kb. 14 millió Ft) indul. Két felszereltségi szint érhető el: az Active és a Boost. Az utóbbi többek között 360°-os kamerát, első parkolószenzorokat, elektromos tükröket, fűthető kormányt és egy nagyobb, 12,8 hüvelykes kijelzőt kínál.
A BYD jelenleg kilenc modellt forgalmaz Európában, köztük a Sealion 7-et, az Atto 3-at és a Seal U-t, miközben olyan vetélytársakkal néz szembe, mint a Peugeot e-2008, a Citroën e-C3, az Opel Mokka-e vagy az új Renault R4.