A Xiaomi január 15-én, 2024-ben globális szinten dobta piacra legújabb Redmi okosóráit és fülhallgatóit. A Redmi Watch 4, valamint a Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro eddig csak Kínában voltak elérhetőek. Most nézzük meg, mit kínálnak nekünk ezek a termékek.

Redmi Watch 4

Redmi Watch 4
Redmi Watch 4

Ez a termék 2023 novemberében debütált, de csak most érkezett Európába. A Redmi Watch 4 a legnagyobb Redmi óra, ami egy 1,97 hüvelykes négyzet alakú AMOLED kijelzővel rendelkezik, 450 x 390 pixel felbontással. Ez az első modell, amely rozsdamentes acél Crown gombbal büszkélkedhet. Az óra alumíniumból készült, és intuitív szíjcsatolási mechanizmussal rendelkezik, hasonlóan az Apple Watch-hoz.

Redmi Watch 4

GPS-sel, pulzusmérővel, SpO2 szenzorral és 5 ATM minősítéssel rendelkezik, tehát akár 50 méter mélységig is vízálló. Nem WearOS-t, hanem egy saját, HyperOS néven ismert szoftvert futtat. Az óra ára a német Amazonon 100 euró (kb. 38 300 Ft).

Redmi Buds 5 Pro

Redmi Buds 5 Pro

A Redmi Buds 5 Pro egy LDAC kodekkel ellátott fülhallgató, amely akár 52 decibelnyi zajszűréssel (ANC) rendelkezik. Az LDAC egy magas minőségű audio kodek, a fülhallgatók pedig AI technológiával is fel vannak szerelve, lehetővé téve különböző átlátszósági módok közötti váltást. Az üzemidő akár 10 óra folyamatos lejátszásra, a töltőtokkal együtt pedig összesen 38 órát ígér. Német Amazonon a Redmi Buds 5 Pro ára 70 euró (kb. 26 700 Ft).

Redmi Buds 5

Redmi Buds 5

A Redmi Buds 5 megőrzi az ANC funkciót, de csak 46 decibelnyi zajszűrést biztosít. Nem támogatja az LDAC technológiát, viszont az akkumulátor élettartama 10 óra egy töltéssel, és a töltőtokkal együtt 40 óra, ANC nélkül. Az ára 40 euró (kb. 15 300 Ft). Mindkét Buds modell “dugós” dizájnnal rendelkezik.

Az új Redmi termékek globális piacra lépése jelentős lépés a Xiaomi számára, kiterjesztve a márka jelenlétét az okosóra és fülhallgató piacokon. A versenyképes árazás és a fejlett technológiai jellemzők biztosítják, hogy a Redmi Watch 4, valamint a Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro vonzó választás legyen a fogyasztók számára világszerte.