Az elmúlt napok pletykái igaznak bizonyultak: Linda Yaccarino a Twitter új vezérigazgatója, akit Elon Musk javasolt erre a pozícióra. Musk korábban bejelentette, hogy hat hét múlva átadja az operatív irányítást.
Yaccarino korábban a NBC Universal globális reklámigazgatója és partnere volt. Számos eseményen tűnt fel Musk társaságában, nyíltan támogatta a “Twitter új korszakát”, elősegítette a 2024-es Olimpia klipjeinek Twitteren történő terjesztését, és a Periscope visszatérését is szorgalmazta. Musk egy tweetben jelentette be utódját, kijelentve, hogy az új vezérigazgató a vállalati műveletekre összpontosít majd, míg ő maga a terméktervezésre és új technológiákra koncentrál.
Musk azt írta, hogy Yaccarino a Twitter platformját egy olyan “mindent tudó” alkalmazássá fogja formálni, ami számos funkciót lát el. Yaccarino 2011 óta az NBC Universal munkatársa. Aktív szerepet vállalt az NBC Peacock nevű streaming platformjának létrehozásában. Ez a platform, mely nálunk még nem elérhető, számos népszerű sorozatot közvetít, például a “The Office”-ot vagy a “30 Rock”-ot, valamint élő műsorokat, mint a “Saturday Night Live”, és különböző sporteseményeket.
Yaccarino vezetésével az NBC sikeresen létrehozott üzleti kapcsolatokat az Apple-lal, a Snapchat-tel és a YouTube-bal. Itt akadtak gondok a Twitterrel, amely Musk érkezése után elveszítette a reklámpartnereinek nagy részét. Az autóipar képviselői voltak az elsők, akik elhagyták a platformot. Musk már régóta keresi a megoldást arra, hogyan tehetné a Twittert nyereségessé. Most azonban a stratégia megváltozott: a Twitternek egy olyan alkalmazássá kell válnia, ami minden szolgáltatást egy helyen kínál, ahogyan a WeChat teszi Kínában. Ezen a platformon lehet fizetni, ételt rendelni, barátokkal beszélgetni, számlákat befizetni, és különböző tartalmakat megtekinteni.