A Samsung merész lépése, amely a Galaxy S24 sorozatának értékesítési stratégiájában gyökeres változást hozott, nyilvánvalóan gyümölcsözőnek bizonyult. A vállalat döntése, hogy elhagyja a Galaxy S23-nál bevezetett egységes lapkastratégiát és visszatér az Exynos 2400 sajátfejlesztésű lapkára a két kisebb modell esetében, eleinte sokak számára kétségeket vetett fel. Azonban a piaci fogadtatás és az első hetek eladási adatai egyértelműen a Samsung javára billentek. A mesterséges intelligenciával (MI) kapcsolatos innovációk jelentős érdeklődést váltottak ki, ami végül is a sorozat sikerét eredményezte.
Az első három hét adatai alapján a Counterpoint Research és a Hana Securities által közzétett jelentések szerint a Galaxy S24 sorozat 8%-kal erősebben kezdett, mint elődje. A növekedés motorja a meglepetésre a Plus modell volt, amely 53%-kal több eladást generált a Galaxy S23+ 5G-hez képest. Ez az eredmény nem csak a termékcsalád létjogosultságát biztosítja a jövőre nézve, de a stratégiai döntések helyességét is alátámasztja.
A piaci eloszlás tekintetében az Ultra modell továbbra is dominál, 52%-os részesedéssel, míg a Plus változat növekedése – 15%-ról 21%-ra – különösen figyelemre méltó. A regionális sikerben Nyugat-Európa és Dél-Korea vezet, de az Egyesült Államokban is jelentős, 14%-os növekedést értek el. A Samsung Magyarország a készülékcsalád népszerűségét kihasználva szűkítette webáruházának kínálatát, ami a Galaxy S23 5G kivételével az előző modellek kivezetéséhez vezetett. Ez a lépés, valamint az infláció ellenére kedvező pre-order ajánlatok, tovább erősítették a Galaxy S24 sorozat piaci pozícióját.