A Sonos vezérigazgatója, Patrick Spence, távozott posztjáról, miután a vállalatot komoly kritikák érték egy friss alkalmazás miatt. Az alkalmazást, amelyet a tavaly megjelent Sonos Ace fejhallgató támogatására fejlesztettek ki, az ügyfelek élesen bírálták. A frissítés több népszerű funkciót eltávolított, és komoly csatlakozási problémákat okozott a régebbi eszközök tulajdonosainak.
Vezetőváltás és válságkezelés
Patrick Spence helyét Tom Conrad, a Snap és a Pandora korábbi vezetője vette át ideiglenes vezérigazgatóként. Conrad nyíltan elismerte a problémákat, és bocsánatot kért a felhasználóktól, mondván, hogy a Sonos „túl sok ügyfelet hagyott cserben” az év során. A negatív visszajelzések és a frissítés körüli botrányok a cég részvényeinek 13%-os esését eredményezték.
Elbocsátások és stratégiai átszervezés
A vezetőváltás mellett a Sonos bejelentette, hogy 100 dolgozót bocsát el, és átszervezi működését. A májusban kiadott alkalmazás hibái nemcsak a vállalat hírnevét, hanem ügyfélkapcsolatait is súlyosan érintették. Bár Spence bocsánatkérései és ígéretei a problémák megoldásáról őszintének tűntek, ezek nem bizonyultak elegendőnek a helyzet rendezéséhez.
A Sonos jelenleg új, állandó vezérigazgatót keres, miközben próbálja visszaszerezni ügyfelei bizalmát és helyreállítani technológiai megoldásainak stabilitását. A vállalat jövője azon múlik, hogy képes lesz-e hatékony válaszokat adni a technikai problémákra és a vásárlói elégedetlenségre.