Az Apple a nyári WWDC előtt több hónappal bemutatta új mixed reality headsetjét a vezetőknek az Apple Parkban. A cél az volt, hogy a sikeres piaci bevezetés érdekében a vezetőség támogassa a terméket.

A találkozó során az Apple legmagasabb rangú 100 vezetője gyűlt össze az Apple Park Steve Jobs Színházában. Az eseményt a résztvevők “fényűzőnek, csillogósnak és izgalmasnak” írták le. Habár az új eszköz bemutatása jó előjelnek tekinthető, az Apple realista hangot üt meg a cégen belül, mivel nem várja el, hogy a termék azonnal sikeres legyen.

Új dimenzió az Apple háza táján: vezetők kóstolója a forradalmi MR headsetből

A tervezés néhány problémás területe, mint például a 3 000 dolláros árcédula és a külső akkumulátor használata, valamint a hiányzó alkalmazások és a korlátozott médiatartalom aggodalomra adhat okot. A nyári bevezetés az Apple dizájncsapatának kívánságával ellentétes, amely inkább AR szemüvegeket szeretne bemutatni, de a vezérigazgató, Tim Cook a menedzsment aggodalmai miatt a headset mellett döntött.

A headset bemutatása a 2023-as nyári WWDC-n várható, ahol a fogyasztók és fejlesztők betekintést nyerhetnek az Apple új technológiájába. A cég optimista a termék sikerességét illetően és úgy véli, hogy rövid időn belül piacvezetővé válhat ebben a szegmensben.