A Samsung nemrégiben fontos frissítést adott ki a legújabb generációs telefonjai számára, amely a One UI 6.1 verzió, és többek között Galaxy AI exkluzív funkciókat is tartalmaz, amelyek mesterséges intelligenciát használnak. Azonban úgy tűnik, hogy a Galaxy S23, S23+, S23 FE és S23 Ultra készülékeket használó felhasználók egy furcsa problémával szembesülnek az ujjlenyomat-érzékelővel kapcsolatban.
Reddit felhasználók több bejegyzésében is megerősítették, hogy az ujjlenyomat-érzékelővel kapcsolatos probléma komoly: az eszközök csak több próbálkozás után, nehezen oldódnak fel.
Egy Galaxy S23 tulajdonos így írja le a tapasztalatait: „Nem jelenik meg hibaüzenet, az ujjlenyomat ikonja újra megjelenik, amikor megérintem a képernyőt, és újra meg kell érintenem azt a részt a telefon feloldásához; úgy tűnik, mintha az érzékelő figyelmen kívül hagyná az ujjam és kényszerítené, hogy felemeljem és újra megérintsem azt a részt, anélkül, hogy hibaüzenetet kapnék.”
Úgy látszik, hogy ez a probléma kizárólag a Galaxy S23 sorozat készülékeit érinti. Sok felhasználó panaszkodik erre a kellemetlenségre, ami arra utal, hogy a Samsungnak hamarosan orvosolnia kell ezt a hibát. Egy felhasználó talált egy ideiglenes megoldást: ha belépsz a beállítások -> biztonság és adatvédelem -> ujjlenyomatok menüpont alá, ott lehetőség van az feloldási animáció elrejtésére.
Ezáltal az ujjlenyomat-érzékelő úgy tűnik, hogy visszatér a normál működéshez, és a telefon feloldása gyorsan megtörténik. Természetesen szükség van egy valódi megoldásra, így reméljük, hogy a Samsung hamarosan kiad egy hivatalos frissítést. Ezenfelül többen panaszkodnak a One UI 6.1-ben bevezetett navigációs gesztusokra is, talán a vállalat ezen a területen is tesz lépéseket.