Virtuális frontvonalakon készül a nagy csata: a Meta új alkalmazása, a Threads hamarosan piacra lép, és a Twitter legnagyobb kihívójaként készül debütálni. A közelgő harc nem a fizikai valóságban, hanem a közösségi médiában dúl majd, és a Mark Zuckerberg vezette Meta készül e nagy dobásra.

Zuckerberg új alkalmazása, a Threads készen áll a Twitter elleni küzdelemre

A hírek szerint a Threads szorosan összefonódik az Instagrammal, és már fel is tűnt az App Store-ban és a Google Playben. Ezek alapján nem kétséges, hogy a nagy bejelentés nem várat sokáig magára, a következő héten már bemutatkozhat a nagyközönségnek.

Az alkalmazás hivatalos weboldala is napvilágot látott, ahol hamarosan elérhetővé válik a belépési és regisztrációs felület. Az app hivatalos neve “Threads, az Instagram alkalmazása”, és az App Store-ban, valamint a Google Playben található képernyőképek alapján már most belepillanthatunk a funkciókba.

A Threads lehetőséget ad majd arra, hogy Instagram fiókkal lépjünk be, és a felhasználónevünk és követőink is automatikusan átkerülnek az új platformra. Az alkalmazás felülete az Instagramét idézi majd, viszont itt a szöveges tartalom kerül majd előtérbe. A posztokkal kapcsolatban lehetőségünk lesz hozzászólást írni, “like”-ot adni, vagy akár megosztani is őket.

Az alkalmazásban lehetőség lesz szöveges posztokat és képeket megosztani, de a szövegek hossza korlátozott lesz, ami arra ösztönöz majd minket, hogy röviden és tömören fogalmazzunk.

Fontos megemlíteni, hogy Elon Musk, a Twitter tulajdonosa, nemrégiben döntött úgy, hogy korlátozza a naponta megtekinthető posztok számát a platformon. Egy nem hitelesített felhasználó naponta maximum 600 posztot olvashat, míg a hitelesített (kék pipás) felhasználók akár 6000-et is. Ez a lépés tovább növelheti a Threads felé irányuló migrációt, különösen, ha az új platform nem vezet be hasonló korlátozásokat.

Az Instagram népszerűsége miatt a Threads indulása nagy várakozással párosul. Valószínű, hogy sokan a Twitterről áttérnek majd az új platformra, különösen, ha a Meta nem tervez olyan korlátozásokat bevezetni, amelyek rontanák a felhasználói élményt. Úgy tűnik, az új alkalmazásnak minden esélye megvan, hogy új szintre emelje a közösségi médiában folyó párbeszédeket.